بنیاد علمی آموزشی قلم چی در مدارس ابتدایی چند پایه مدرسه می سازد

خبرگزاری پانا : احمد مرادی در نشست بررسی ساخت مدارس توسط خیرین در استان بوشهر گفت : یک بنیاد علمی آموزشی در راستای اقدامات عام‌المنفعه خود در سال گذشته مبلغ 6 میلیارد ریال برای تکمیل 3 مدرسه نیمه‌تمام در شهرستان‌های جم، دیر، تنگستان استان بوشهر اختصاص داد .

کد مطلب: ۳۶۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، مرادی افزود : از محل کمک‌های اهدایی بنیاد مدرسه روستای حرمیک شهرستان جم تکمیل و آماده افتتاح است و مدرسه 3 کلاسه روستای گورک دژگاه شهرستان تنگستان و مدرسه 5 کلاسه روستای لمبدان شهرستان دیر استان بوشهر مراحل پایانی تکمیل و تجهیز آن در حال اجرا است که همزمان با بازگشایی مدارس در مهر سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد:‌ مؤسس این بنیاد فرهنگی _ آموزشی در سال گذشته نیز بیش از پنجاه میلیون تومان کتب کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان مستعد استان بوشهر اهدا و در نهایت بسته‌های آموزشی و رفاهی به تعداد تمامی دانش‌آموزان منطقه زلزله‌زده شنبه شهرستان دشتی اختصاص داد.
مرادی اظهار داشت:‌ در ادامه طرح ٧٧ (کتابخانه‌دار کردن ٧٧ مدرسه کوچک استان بوشهر) این بنیاد آموزشی برای سال تحصیلی جدید راه‌اندازی کتابخانه کلاسی در تمام مدارس ابتدایی چند پایه روستایی استان بوشهر را در دستور کار دارد.
وی گفت: همچنین این بنیاد متعهد شده پس از تکمیل و تجهیز و بهره‌برداری از 3 مدرسه فوق‌الذکر یک واحد آموزشی را در شهر بوشهر احداث کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار