مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

طرح اعتکاف علمی برای دانش آموزان کرمانشاهی در تابستان برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از اجرای طرح «اعتکاف علمی» برای دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی استان در فصل تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۸۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: سلیمان محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین دستگاه تعلیم و تربیت کشور برنامه های متنوع و متعددی را همانند سالیان گذشته برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تدارک دیده است.
وی از اجرای این برنامه ها در استان کرمانشاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها متناسب با روحیات دانش آموزان بوده و مورد استقبال آنها قرار گیرد.
محبی گفت: هم اکنون ۳۱۹ هزار دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی در استان مشغول به تخصیل هستند که به تبع پرکردن اوقات فراغت این تعداد دانش آموز نیازمند برنامه مدون و مشخص بوده که این برنامه از ماه ها قبل توسط مسوولین آموزش و پرورش تهیه شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: در پایگاه های مختلف فرهنگی، ورزشی و تربیتی برنامه هایی همچون آموزش احکام، قرآن، کامپیوتر، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، شعر و شاعری، قصه پردازی، نمایش های صحنه ای و عروسکی، خبرنگاری و در کنار آن کلاس های فوق برنامه در زمینه تقویت کتب درسی هم گنجانده شده است.
محبی افزود: این برنامه ها در ۲۵۰ پایگاه مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: طرح اعتکاف علمی نیز که در ایام عید برای نخستین بار در استان کرمانشاه ویژه ۵ هزار کنکوری اجرا شد، در فصل تابستان نیز برای تمامی دوره های تحصیلی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار