باحضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

نشست تخصصی مربیان پرورشی و قرآنی استان برگزار شد

خبرگزاری پانا: نشست تخصصی مربیان پرورشی و قرآنی استان خراسان رضوی باحضور مسئولان اداره کل در محل اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، این جلسه در راستای بررسی مسائل و مشکلات معلمین قرآنی استان و همچنین کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی باحضور 400 قاری برتر انجام شد و در آن هشت نماینده از شرکت کنندگان مسائل و مشکلات را در حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاون وی بیان کردند.

سیدجواد حسینی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با تاکید بر آموزش زدگی نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد: متاسفانه امروز خانواده ها بیش از مسائل تربیتی به مسائل آموزشی اهمیت می دهند و به همین دلیل باید مسائل تربیتی وزن قابل قبولی داشته باشند ، در همین زمینه آموزش و پرورش خراسان رضوی با مطرح کردن کلیدواژه قنات تلاش کرده اعتبار و وزن مسائل تربیتی را در این بخش افزایش دهد.

وی ادامه داد: هر چهار موضوع قرآن و عترت ، ایثار و شهادت ، نماز و امامت که در این کلیدواژه گنجانده شده مرتبط با قرآن هستند که این موضوع باعث می شود تا معلمین و مربیان قرآنی ما اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه بر نقش و راسلت مهم معلمین قرآنیدر توسعه فرهنگ دینی در بین دانش آموزان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار