مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل :

مسابقات فوتبال نیروهای مسلح در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری پانا:مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات فوتبال نیروهای مسلح در این استان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۱۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایوب بهتاج در جلسه هماهنگی برنامه های ورزشی گرامیداشت سوم خرداد تصریح کرد: مسابقات فوتبال چهار جانبه نیروهای مسلح به مدت سه روز در استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین به برگزاری مسابقات مینی گلف در زمین گلف پارک سما اردبیل اشاره کرد و گفت: همایش پیاده روزی با خانواده و اردوی فرهنگی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه های ورزشی روز جمعه است.

بهتاج به برگزاری همایش ورزش صبحگاهی کارکنان دولت در روز سوم خرداد ماه اشاره کرد و گفت: همچنین در این روز مسابقات تیراندازی کارکنان دولت در استادیوم تختی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی توسط تیپ ۴۰ نزاجا در چهارم خرداد در پادگان سراب و اردبیل برگزار خواهد شد و در عین حال مسابقات ورزشی توسط مرزبانی استان نیز در روز پنجم خرداد ماه به اجرا درخواهد آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان از دیگر برنامه های این ایام را مسابقات بدن سازی و پرورش اندام قهرمانی اعلام و اضافه کرد: در روز هشتم خرداد ماه علاوه بر این مسابقات، مسابقات اسنانی گلف(شات و پات) در استادیوم تختی پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار