مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

قدیمی‌ترین کتابخانه اردبیل همچنان فعال است

خبرگزاری پانا:مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: قدیمی‌ترین کتابخانه این استان که در شهرستان خلخال واقع شده نقش مهم و برجسته‌ای در تقویت و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه دارد.

کد مطلب: ۳۲۰۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رباب عزیزخانی در دیدار با مسئولان و مدیران فرهنگی شهرستان خلخال با اشاره به برخی اظهارات در مورد سند مالکیت کتابخانه عمومی شهید عاشوری‌زاده اظهار داشت: با وجود اینکه سند کتابخانه به نام آموزش و پرورش است بنابراین با توجه به جایگاه و قدمت این کتابخانه و استقبال زیاد شهروندان خلخالی از کتابخانه عمومی شهید عاشوری‌زاده، تخلیه و واگذاری آن به نهادهای دیگر ضربه جبران‌ناپذیری به فرهنگ این منطقه است .

وی تصریح کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز بر اهمیت این کتابخانه تأکید داشته و در مورد بررسی وضعیت آن قول مساعد داده است .

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: انتظار ما از مسئولان این است که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در جهت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و توسعه فضاهای کتابخانه‌ای به کار گیرند .

عزیزخانی آموزش و پرورش و مدارس را یکی از مهمترین نهادهای یاری‌کننده کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد و افزود: بازدیدهای صورت گرفته از کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال نشان می‌دهد که دانش‌آموزان استقبال وصف‌ناپذیری از خدمات کتابخانه عمومی شهید عاشوری‌زاده دارند به طوری که قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی استان نقش تأثیرگذاری در توسعه فرهنگی خلخال داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار