مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل خبرداد:

خیر اردبیلی بیش از یک میلیارد ریال به ایتام کمک کرد

خبرگزاری پانا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: یکی از خیرین اردبیلی مقیم تهران یک میلیارد و هشت میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرد.

کد مطلب: ۳۱۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،، بهروز زلالی افزود: این حامی طرح اکرام 280 یتیم را در استان تحت تکفل خود قرار داده و همواره با حمایت های معنوی ، عاطفی ، نقدی و جنسی خود از فرزندان خود پشتیبانی می کند .
وی با اشاره به این که این مبلغ به عنوان سرانه یک ساله و عیدی به حساب ایتام واریز شده گفت: از کل این میزان مبلغی حدود سه میلیون و 600 هزار ریال به حساب هر یتیم تحت تکفل واریز شده است .
مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل با اعلام این که برای هر یک از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان شناسنامه ای تهیه شده اظهار داشت: این شناسنامه ها در مناسبت های مختلف در اختیار مردم نیک اندیش قرار می گیرد تا آنها مطابق با نیات خود از ایتام تحت پوشش به صورت مادی و معنوی حمایت کنند .
وی رفع مشکلات کودکان نیازمند را زمینه سازی برای رشد و توسعه فردی آنها و اعتلای نیروی انسانی جامعه دانست وافزود :مشارکت در برطرف کردن موانع بر سر راه ایتام می تواند به پیشرفت و بالندگی آنها کمک کرده و جامعه را نیز به سمت به توسعه سوق دهد .

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار