یادواره شهدای انقلاب اسلامی در ایلام برگزار شد

خبرگزاری پانا :یادواره شهدای انقلاب در استان ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در تکیه سیدمحمد موسوی این شهر برگزار شد

کد مطلب: ۳۱۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از ایلام، این یادواره شامگاه سه شنبه(14 بهمن) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در فضایی معنوی برگزار شد.
استان ایلام در دوران مبارزات مردمی علیه رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی 8 شهید تقدیم آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 5 شهید مربوط به محله شهدای شهر ایلام است.
شهیدان اسدالله شیرخانی، قیصر مومنی، محمدرضا اقبالی، مراد نوروزی، شیرزاد عبدالهی، ربایه کمالی و امین پورصفر از جمله شهدای انقلاب اسلامی در این استان هستند که در مبارزات مردمی علیه نظام ستم شاهی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
این یادواره ساعت 8 شب آغاز گردید که پخش کلیپ شهدا و انقلاب اسلامی از پیروزی تا کنون، قرائت شعر توسط شاعران، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سخنرانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برنامه های این یادواره بود.
گفتنی است، برنامه های مختلفی تحت عنوان یادواره شهدا در مناطق مختلف استان ایلام در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
این یادواره به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و سپاه امیرالمومنین(ع) استان برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار