برگزاری یادواره پنج شهید انقلاب اسلامی در شیروان

شیروان (پانا)- یادواره پنج شهید انقلاب اسلامی شیروان، شهیدان گرانقدر محمد عابدی، علی تقویان، محمد فرهادی، علی قدیمی و رمضانعلی خوشقامت، با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مردم انفلابی و ولایت مدار در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره پنج شهید انقلاب اسلامی در شیروان

امام جمعه شهرستان شیروان با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای انقلاب گفت: شیروان در بحث انقلاب، جزو شهرهای پیش قراول و پیشگام در تمام استان بوده و درگیری های بسیار سختی نیز در این شهرستان اتفاق افتاده و پنج شهید عزیز نیز در شکل گیری ها به شهادت رسیده اند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران با اراده الهی قیام کردند و خداوند متعال نیز نتیجه این قیام را به آنان نشان داد افزود: اگر برای خدا قیام کنید، حتماً نصرت الهی پشت سر شما خواهد بود.

وی ضمن دعوت همه آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: به شکرانه این نعمت بزرگ جشن ملی و خجسته، همه با هم در راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهیم کرد.

امام جمعه موقت شهرستان شیروان نیز با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره بقره گفت: اگر می خواهید عاقبت بخیر شوید، علیرغم وجود سختی ها، هیچ زمان زیر پرچم ظلم نروید.

سید اسماعیل حسینی افزود: دشمن به دنبال این است که با ایجاد کردن شبهات و شایعه ها، به اتحاد ملت ایران لطمه وارد کند و همچنین فضای کشور را ملتهب و مردم را نیز خسته نشان دهد، اما به لطف الهی همه آحاد مردم همدل و همراه این انقلاب هستند و ذره ای اختلاف در وحدت آن رخنه نخواهد یافت.

قرائت قرآن توسط قاری کشوری اسماعیل نیک فهم، بیان خاطره هایی از انقلاب توسط سید صفی الله حسینی و بصیرت، تجلیل از حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شهرستان شیروان به جهت همراهی در مراسم اعتکاف از طرف هیئت امنای مسجد جامع، مداحی توسط محمد زحمتکش از مداحان اهل بیت (ع)، اهدای هدیه به دانش آموز علی زراعتکار به جهت ترسیم تصاویر شهدا، اجرای گروه سرود یاوران ولایت توسط دانش آموزان امیر علی جاهد، علی مرادیان، امیرحسین بهادری، محمد قلیچی، محمد حسن پور، عادل حسن زاده، ابوالفضل فردی و امیرحسام دوستار به سرپرستی خدادادی، اجرای شعار توسط طالب باقریان یکی از انقلابیون از دیگر برنامه های این یادواره بود.

یادواره شهدای انقلاب شیروان با همکاری هیئت امناء و بسیجیان فعال پایگاه های بسیج مسجد جامع و با مشارکت دفتر امام جمعه محترم، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اتاق اصناف شهرستان شیروان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار