دیدار رئیس فدراسیون های ورزش دانش آموزی و بدمینتون

خبرگزاری پانا: رئوسای دو فدراسیون بدمینتون و دانش آموزی در راستای افزایش همکاری با یکدیگر دیدار کردند.

کد مطلب: ۲۹۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از فدراسیون بدمینتون، آقایان فرشید ارمیان و علی زاهدی رئیس و نایب رئیس فدراسیون دانش آموزی روز دوشنبه (هفدهم آذرماه جاری) با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با آقای محمدرضا پوریا ریاست این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه رئیس فدراسیون دانش آموزی در خصوص برگزاری مسابقات ، استعدادیابی، اردوها و استفاده از امکانات فی ما بین نقطه نظرات خود را عنوان نمود و اعلام داشت : نهایت همکاری با فدراسیون بدمینتون در بعد رقابت های قهرمانی کشور را می نماید.

همچنین آقای زاهدی نایب رئیس فدراسیون دانش آموزی اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون از معدود فدراسیون هایی است که در اعزام ها ، توزیع وسایل ورزشی و در اختیار قرار دادن امکانات نهایت همکاری را با فدراسیون دانش آموزی داشته است.

رئیس فدراسیون بدمینتون همچنین اعلام داشت : با توجه به اینکه فدراسیون از مدرسین و مربیان بین المللی برخوردار می باشد و در حال حاضر نیز دو تن از مدرسین بین المللی در مرحله دوم کلاس مدرسین آسیایی در مالزی حضور دارند، پس از بازگشت به کشور کارگاه مربیگری و آموزش شاتل تایم را بر اساس اعلام مناطق از سوی آموزش و پرورش برگزار می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار