سرپرست اداره راه وشهرسازی درگز خبر داد:

نصب سرعت گیر در جاده‌های روستایی ارتیان، خادمانلو، سعد آباد

خبرگزاری پانا: سرپرست اداره راه وشهرسازی درگز گفت:نصب سرعت گیر در جاده‌های روستایی را راهی موثر برای کاهش تصادفات در این محورها دانست.

کد مطلب: ۲۷۱۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی، مهندس حامد محمودی گفت : سرعت بالا در رانندگی یکی از عوامل بروز تصادف محسوب می‌شود چرا که راننده توان انجام عکس‌العمل به موقع را از دست داده و کنترل فرمان را از دست می‌دهد . هر چند که این امر بدیهی می‌نماید اما هر روز شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. یکی از راه‌های کم‌کردن این خطرات نصب علائم است که سرعت‌گیرها از جمله آن‌ها محسوب می‌شوند .

وی افزود: در همین راستا این اداره در جاده‌های روستایی ارتیان، خادمانلو، سعد آباد با هدف اصلی تقلیل سرعت تصمیم به اجرای سرعت گیرهایی در مدخل‌های ورودی این روستاها نمود، که امید است با اجرای سرعت گیرهای فوق الذکر گام مثبتی در جهت جلوگیری و کاهش سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و ساماندهی ایمنی برداشته باشیم و هم چنین از حوادث ناگوار و تلخ که تاکنون با آن مواجه بوده‌ایم جلوگیری به عمل آمده باشد .

سرپرست اداره راه وشهرسازی درگز اظهار داشت: همچنین در ادامه این عملیات، تابلوی اطلاعاتی، تابلوی اخباری ، تابلوی انتظامی، رفلکتور و رنگ آمیزی سرعت گیرها در برای آگاه سازی رانندگان و همچنین اطلاع رسانی جهت انجام عملیات راهداری و راهنمایی ترافیک در محل‌های ورودی درگز و بالعکس در جهت کاهش گره‌های ترافیکی و کاهش بروز تصادفات خودروهای عبوری انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار