شهردار نراق در گفت و گو با پانا:

آئین روز جهانی صلح در نراق برگزار می شود

خبرگزاری پانا: شهردار نراق گفت: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلح در 21 سپتامبر مصادف با 30 شهریورماه آئینی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهر نراق برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۶۱۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

مرادی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در این آئین پیام رئیس جمهور، استاندار و مقامات محلی قرائت و از فعالان این عرصه بین المللی و برگزیدگان مسابقات هنری با موضوع صلح جهانی از جمله نقاشی، داستان نویسی، شعر، وبلاگ نویسی، عکاسی، مطبوعات و ... تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه شهرداری نراق از سال 1392 به عضویت سازمان بین المللی شهرداران صلح جهانی پیوسته است ادامه داد: دبیرخانه اصلی این سازمان در شهر هیروشیمای ژاپن مستقر است و شهرداران عضو این سازمان هر سال در روز 21 سپتامبر آئین نمادینی با موضوع صلح جهانی برگزار و نتایج فعالیت های خود را برای دبیرخانه اصلی در ژاپن و دبیرخانه تهران مستقر در موزه صلح تهران ارسال می نمایند.

شهردار نراق اظهار داشت: نراق شهر فاضلین نراقی است و فاضلین نراقی را با کتاب جامع السعاده و معراج السعاده آن می شناسند و این دو کتاب اخلاقی امروز نسخه درد بی اخلاقی و جنگ طلبی بشریت است و ما قصد داریم پیام های آن را به زبان انگلیسی در سطح شهرداری های عضو این سازمان بین المللی به نام نراق زادگاه این عالمان فرهیخته منتشر نمائیم.

مرادی در ادامه با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصت ارزشمندی است تا از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شود.

وی تصریح کرد: در این هفته باید از جانبازان شیمیایی به عنوان سند زنده محصول اشاعه جنگ قدرت های امپریالیستی که مدعی حقوق بشر هستند نیز قدردانی شود تا از این طریق کذب بودن ادعای های بشر دوستانه استکبار برای آزاد اندیشان دنیا به نمایش گذاشته شود تا مردم سراسر جهان بدانند که بعد از گذشت ربع قرن هنوز انسان هایی هستند که از کشیدن حتی یک نفس راحت محروم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار