افتتاح پایگاه اورژانس 115 بین جاده ای آواجیق در شهرستان چالدران

خبرگزاری پانا: پایگاه اورژانس 115 آواجیق جاده ای شهرستان چالدران روز سه شنبه چهارم شهریور ماه سالجاری افتتاح شد.

کد مطلب: ۲۵۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: دکترحمیدرضا عمرانی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران گفت: پایگاه اورژانس بین جاده ای آواجیق با حضور دکتر بهادری معاون عمرانی استاندار،حسین زاده فرماندار شهرستان و دکتر بهرامی،سرپرست مرکز مدیریت حوادث فوریتهای پزشکی استان، و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان افتتاح گردید

وی با اشاره به اینکه ارتقاء و تقویت اورژانس های جاده ای یک ضرورت است گفت: ارتقاء خدمات و فوریتهای پیش بیمارستانی، به موقع رساندن مصدومان و حادثه دیدگان به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کاهش چشمگیر آمار مرگ و میر از اهداف اصلی این پایگاه است.

درادامه دکتر بهرامی ضمن بازدید از این پایگاه، از تلاش های دلسوزانه دکتر حمیدرضا عمرانی، و همه ی تلاشگران عرصه سلامت و خدمت به مردم قدردانی کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز از ریاست دانشگاه علوم پزشکی دکتر آقازاده، معاونین ایشان و دکتر بهرامی بخاطر حساسیت زیاد در بحث اورژانس ها و گسترش ظرفیت آنها تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است: این پایگاه با مساحت 500 متر و با زیر بنای 160 متر و با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همراه یک آمبولانس بنز اسپرینتر با تجهیزات کامل تحویل پایگاه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار