جلسه هم اندیشی مدرسان آموزش خانواده در ناحیه دو كرج برگزار شد

خبرگزاری پانا:مدیریت آموزش وپرورش ناحیه 2 كرج از جلسه هم اندیشی مدرسان آموزش خانواده دراین ناحیه خبرداد.

کد مطلب: ۲۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،فرشته فهمیده مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 كرج گفت :جلسه هم اندیشی مدرسان آموزش خانواده باموضوع ((راهكارهای عملی ترغیب دانش آموزان به نماز)) با حضورمدرسین آموزش خانواده ناحیه دو كرج درسالن شهید باهنراین ناحیه برگزار شد.

فهمیده افزود :درابتدای این برنامه دررابطه با لزوم پرداختن و توجه به نمازكه به عنوان یكی از مهمترین مسائل و ستون دین مبین اسلام ومعیار قبولی و یا رد اعمال در پیشگاه خداوند به آن توجه شده است مطالبی مطرح شد.

در ادامه این جلسه فرهاد منظوری معاون آموزش متوسطه از همكاران مدرس آموزش خانواده ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین (ع)،در رابطه با نقش نماز در زندگی فردی و اجتماعی مطالبی رابیان نمود.

وی تعیین هدف و استفاده از روش های الگویی را مناسب ترین روش برای ترغیب دانش آموزان به نماز دانست وگفت :امام حسین (ع) حركت خود را از بهترین نقطه دنیا یعنی از كنار خانه خدا شروع كرد و حج رانیمه تمام گذاشت تا به ما موضوع مهمتری را یاد آور شود .

منظوری گفت :امام با این عمل به ما فهماند كه كاری بالاتر و مهمتر از حج هست وباید ابتدا به آن پرداخته شود و این مسئله مهم نماز است كه باید مورد توجه قرار گیرد .

و ی از حاضران در جلسه دعوت نمودند تا در جلسات آموزش خانواده حتما در رابطه با نماز صحبت نموده و به این مقوله بپردازند .

درادامه هریك از همكاران در رابطه با راه كارهای عملی ترغیب دانش آموزان به نماز مطالبی را بیان نمودند .

گفتنی است كه در این جلسه بیش از 100 راه كار مفید و مثمر ثمر و قابل اجرا در محیط خانواده و در محیط های آموزشی ارائه شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار