همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

بهره برداری از پروژه‌های گردشگری و مرمت آثار تاریخی آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی از افتتاح پروژه ها و اجرای برنامه های مختلف این اداره کل در هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۲۵۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، "جلیل جباری" مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی با اعلام این مطلب اظهار داشت: این برنامه ها که بیشتر مربوط به پروژه های گردشگری و مرمت آثار تاریخی استان می باشد با اعتباری بالغ بر 11700 ملیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد .
وی افزود: مسجد چورس چایپاره، کاروانسرای خان خوی، تپه حسنلوی نقده و بخشی از ساختمان اداری مهاباد از جمله آثار تاریخی مرمت شده در سطح استان می باشد
جباری گفت: ایجاد زیرساخت و محوطه سازی کمپینگ گردشگری چی چست ارومیه و احداث دو کمپینگ گردشگری به همراه نمازخانه و سرویس های بهداشتی در شهرستان های چالدران و چایپاره نیز از جمله پروژه های افتتاحی این اداره کل در هفته دولت می باشد .
او ادامه داد: یک كارگاه چوب مربوط به صنایع دستی نیز با اعتباری بالغ بر 800 ملیون ریال در شهرستان نقده افتتاح می شود .
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به کارگیری راهنمایان گردشگری و راه اندازی اتوبوس های گردشگری رایگان با هماهنگی شهرداری ارومیه و ستاد اجرائی خدمات سفر جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نیز از جمله طرح هایی است که در این هفته اجرائی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار