طرح مشاوره مذهبی در تمامی مدارس دخترانه استان بوشهر برگزار می شود‌

خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:‌ اکنون ۶۵ طلبه در مدارس دخترانه استان بوشهر فعالیت مشاوره مذهبی انجام می‌دهند که با برنامه ریزی‌های انجام شده طرح تحت پوشش قرار گرفتن تمامی مدارس بوشهر اجرا می‌شود .

کد مطلب: ۲۳۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا : علی موحدی در جمع مشاوران مذهبی مدارس دخترانه استان بوشهر، با بیان اینکه تعامل حوزه علمیه با آموزش وپرورش گامی برای رسیدن به تعلیم و تربیت اسلامی است اظهار کرد: اکنون 65 طلبه در مدارس دخترانه استان بوشهر فعالیت مشاوره‌ای انجام می‌دهند و این در حالی است که مدارس استان بوشهر حداقل به 500 مشاور طلبه زن نیاز دارد.

وی با بیان اینکه همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش امروز به مرحله ثبات رسیده است، خاطرنشان کرد: آثار و برکات حضور مشاوران مذهبی در مدارس درمدت دو سال گذشته مشهود است و بسیاری از مشکلات دانش‌آموزان برطرف شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 65 مشاور مذهبی در مدارس دخترانه استان بوشهر فعالیت می‌کنند اظهارکرد: نیاز مدارس دخترانه استان بوشهربه مشاوران مذهبی 500 مشاور است که به دلیل کمبود اعتبارات امکان استفاده بیشتر از مشاوران مذهبی وجود ندارد.
موحدی از استقرار11 طلبه در مدارس امین استان بوشهر خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی 70 مدرسه امین در استان بوشهر ایجاد می‌شود که تاکنون 11 مدرسه ایجاد شده است.
وی اجرای طرح مشاوران مذهبی در مدارس را از اقدامات منحصر به فرد و مورد استقبال در مدارس استان عنوان کرد و افزود: این طرح از سال 90در استان آغاز شده و شاهد تحولات مهمی در مدارس هستیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان احکام و مسائل شرعی، اهمیت حجاب و عفاف، احترام به والدین، سبب بی توجهی والدین به فرزندان، اهمیت ازدواج ، تبعیض والدین بین فرزندان، قدرت بیان نه گفتن به شیطان را از موضوعات مطرح شده در کلاس‌ها عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار