زندگی زنان فعال در عرصه مد، موسیقی و ورزش در یک مستند

خبرگزاری پانا: مستند ˝زنان سرزمین من˝ به زودی در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ˝سید محمدرضا قربانزاده˝ روی آنتن می‌رود.

کد مطلب: ۲۲۴۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مستند "زنان سرزمین من" در مورد زنان فعال و موفق در حوزه مد و فشن، موسیقی، ورزش، فرهنگ ادب و هنر است.

عوامل برنامه تلاش می‌کنند با نگاهی نو به تمام جزئیات، موفقیت‌ها، فرازها و فرودها برای این زنان با توجه به نگاه‌ها و روابط دو سویه بین زنان اجتماع، عرف، شرع، قوانین، خانواده با ایجاد محیطی دوستانه در خانه یا محل کار شخص به مشکلات او و حرفه‌ای که در آن فعالیت می‌کند بپردازند. مشکلاتی که یک زن در جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند. مبارزه با افکاری که باعث می‌شود یک زن با تمام خلاقیت‌ها، خلوت چهار دیواری خانه را انتخاب کند و از آرزوهای خود فاصله بگیرد، موضوعی است که به آن پرداخته شده است.

"زنان سرزمین من" با دیدگاهی به روی آنتن می‌رود که تا به امروز به هر دلیلی پخش آن در رسانه‌های تصویری عرف نبوده و به عقیده طراحان مستند، روی آن سرپوش گذاشته شده است.

مجموعه "زنان سرزمین من" هم اکنون در مرحله تدوین است و عوامل سازنده این اثر عبارتند از:

تهیه‌کننده: سید محمدرضا قربانزاده، کارگردان: محمد نجفی، مدیر تصویربرداری: محمد فرزان منش، دستیار تهیه کننده و مدیر روابط عمومی: مائده عراقی، مدیرتولید: فرزین فرزدنیا، مدیر برنامه ریزی: سیدعلی قربانزاده، نویسنده: بهارک حکمت طلب، صدابردار: کیوان نفر، عکاس: امیر رضا نوبر، کارشناس اجتماعی: سارا خادم پور، روانشناس: دکتر سعیده هادی، محققان: نگین سرحدی، اسمائیل قاسمی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار