رئیس دانشگاه شیراز:

صنعت گردشگری اشتغال‌زا و سالم ترین صنعت است

خبرگزاری پانا: دکتر ارشاد گفت: صنعت گردشگری كم آسیب، اشتغال‌زا و در عین حال سالم و پاك‌ترین صنعت است.

کد مطلب: ۲۲۱۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ دكترمجیدارشاد ظهر امروز در نخستین همایش ملی گردشگری در شیرازاظهار داشت: امروز تمام كشورهایی كه ظرفیتی برای گردشگری دارند، وارد این عرصه شده‌اند.
رئیس دانشگاه شیراز با بیان اینکه باید برای ایجاد یك كار زمینه‌های آن ابتدا فراهم شود، ابراز داشت: نیازمند طراحی نهادهای كارآمد بازاریابی هستیم.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به ابتكار و خلاقیت به عنوان لازمه موفقیت در مباحث گردشگری و توسعه این صنعت گفت: در همه مسائل باید كیفیت را به‌عنوان اولویت اول مد نظر قرار داد و نباید شتاب‌زده عمل کرد.
دکتر ارشاد بیان کرد: می‌توان بهترین خدمات را مبتنی بر دانش و با بهترین شیوه ارائه داد كه تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه ایران به لحاظ صنایع دستی در سطح جهان جایگاه سوم، به لحاظ ظرفیت‌های گردشگری تاریخی جایگاه دهم و به لحاظ اكوتوریسیم جایگاه پنجم جهان را دارد، تصریح کرد: یكی از رسالت‌های همه دستگاه‌ها خصوصا دانشگاه، بررسی و رفع نیازهای جامعه و حركت به سمت اقتصاد مقاومتی است.
رئیس دانشگاه شیراز با بیان اینكه در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی، چاره‌ای جز توجه به اقتصاد دانش‌بنیان وجود ندارد، گفت: ملزم به حركت مبتنی بر دانایی در عرصه‌های مختلف خصوصا اقتصاد هستیم و دانشگاه در این موضوع نقشی محوری را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار