فرماندارساوجبلاغ خبرداد:

اجرای طرح منطقه نمونه گردشگری سلامت به عنوان نخستین شهرک هوشمند خاورمیانه در ساوجبلاغ

خبرگزاری پانا:صبح امروز فرماندار ساوجبلاغ با تعدادی از پزشکان علاقمند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری سلامت دیدار و گفتگو کرد .

کد مطلب: ۲۱۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ابوالقاسم پالیزگیر در این دیدار گفت:این گروه برای اجرای طرح خود بدون استفاده از تسهیلات دولتی وبا سرمایه ای بالغ بر284 میلیاردتومان برای ساخت این مجموعه درمانی ، با عنوان شهرگ سلامت مبادر ت می کنند که علاوه بر ایجاد اشتغال موجب رونق اقتصادی می شوند .

وی افزود:مجوزات لازم برای احداث این مجموعه سلامت که از طرحهای پیشنهادی بردبرد میباشد در حال اجرا است .

مدیراین پروژه در دیداربافرماندارساوجبلاغ گفت:این دهکده سلامت در زمینی به وسعت 150 هزارمترمربع و45 هزارمترمربع زیربنا بصورت یک ودوطبقه درمدت زمانی 32 ماه ساخته وبه بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:این دهکده دارای 18 نوع باغ ،بدون ساختمان آپارتمانی،باخودروهای برقی درمحیطی طبیعی وبدون انواع آلودگی های زیست محیطی طراحی شده است.

مدیراین پروژه گفت:قصد داریم تا از30درصداز انرژیهای نو برای مصارف برق وآب این پروژه استفاده شود.

وی بااشاره به احاطه کردن این دهکده ازگل وگیاه گفت:این طرح به گونه ای طراحی شده که احتیاج به آبیاری زیادو مصرف کودهای شیمیایی نداشته وازخاکهایی که قابلیت حفظ آب را بمدت زیادی دارد،استفاده خواهدشد.

وی گفت :در این مرکز خدمات تخصصی در زمینه بهبود استرس، اختلالات روانی ، براساس دانش روز جهان در زمینه پزشکی روان تنی ، روان شناسی سلامت ، درمان های مکمل و جایگزین و روان شناسی فرا فردی ، بنا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار