کارگران دارای کارت مهارت کار فارس بیمه می شوند

خبرگزاری پانا: کارگران دارای کارت مهارت کار در فارس ‌ به زودی بیمه می‌شوند .

کد مطلب: ۲۰۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: رئیس انجمن صنفی کارگران فارس گفت: از مجموع کارگرانی که در این استان کارت مهارت دریافت کرده‌اند 47 هزار نفر بیمه شده و مابقی در آینده نزدیک بیمه می‌شوند.

سهراب مختاری در همایش اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار و کارگری در جمع کارگران در سخنانی اظهار داشت: اگر خواستار کارخانه و واحدهای تولیدی فعال و پویا هستیم باید به زنجیره اقتصادی که نقش اساسی در تولید دارند توجه شود.

وی ابراز داشت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید اقتصاد و فرهنگ که خط مقدم توسعه صنعت است را در تمام سطوح اجرایی کرد.

این مسئول تصریح کرد: کارگران جوان که آینده‌سازان کشور هستند باید دست در دست یکدیگر در راستای به اجرا درآوردن اقتصاد مقاومتی در صدد توسعه زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی و تولید گام بردارند تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط و اشتغال پایدار باشیم.

رئیس انجمن صنفی کارگران استان فارس نیز در این همایش در سخنانی گفت: بیش از 128 هزار کارگر ساختمانی در استان فارس با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای شناسایی و در قالب آزمون‌های تئوری و عملی کارت مهارت دریافت کردند.

سید محمد فرشیدیان خاطرنشان کرد: از کارگرانی که در استان فارس کارت مهارت دریافت کرده‌اند 47 هزار نفر بیمه شده و مابقی در آینده نزدیک بیمه می‌شوند.

وی در مورد تامین مسکن کارگران تصریح کرد: در سال گذشته 750 نفر از کارگران از طریق مسکن مهر که به مسکن اجتماعی تغییر نام یافته است صاحب خانه شده‌اند و علاوه بر آن مشکل بیمه و سهام عدالت کارگران نیز برطرف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار