ایران با آمادگی کامل در مسابقات والیبال نشسته بانوان آسیا شرکت می کند

خبرگزاری پانا: عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران گفت: تیم ملی ایران با تمام توان و آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته بانوان آسیا ، اقیانوسیه شرکت می کند

کد مطلب: ۲۰۳۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، زهرا عبدی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این رقابت های آسیایی با حضور تیم های مختلف ازجمله مغولستان ، چین ، ژاپن ، سریلانکا ، اندونزی و ایران از 28 فروردین ماه جاری تا چهارم اردیبهشت ماه در مشهد مقدس انجام خواهد شد .

وی ، اظهار کرد: تیم های شرکت کننده در این مسابقات با هدف کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی 2014 که شهریور ماه امسال در اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد مطمئنا با بازیکنان منتخب و برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت .

عبدی افزود: تیم های والیبال نشسته چین و ژاپن که ازعناوین جهانی نیز برخوردارند از حریفان اصلی تیم ایران محسوب می شوند و مطمئنا تیم ملی برای رقابت با این دو تیم قدر با برنامه ریزی مناسب و حساب شده پای به میدان خواهد گذاشت .

این ملی پوش زنجانی از تلاش های مضاعف ˈ فریبا سلیمانی و مریم ایرانمنش ˈ به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی والیبال

نشسته بانوان ایران ابراز رضایت کرد و گفت: برای حضور توانمند ایران درمسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه، یک مرحله اردو با حضور 15 بازیکن منتخب از هشتم تا شانزدهم اسفندماه پارسال در تهران برگزار شد و مرحله دوم آن نیز از 21 فروردین ماه به مدت یک هفته در مشهد برپا خواهد شد .

عبدی مدت فعالیت خود در رشته والیبال نشسته بانوان ایران را پنج سال ذکر کرد و افزود: مدت چهار سال است که عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران هستم و در بازی های آسیایی 2010 ˈ گوانگ ژو ˈ چین نیز که ایران عنوان سوم را ازآن خود کرد در ترکیب تیم ملی قرار داشتم .

وی که 29 سال سن دارد تصریح کرد: مدت 15 سال در والیبال ایستاده فعالیت می کنم و در مسابقات قهرمانی کشور نیز

حضور داشته ام .

به گزارش پانا ، برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ، اقیانوسیه و کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی ، ˈ سمیرا خالقی و زهرا عبدی ˈ دو ورزشکار مطرح و شایسته زنجانی نیز دعوت شده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار