دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با کارکنان ستادی اداره کل

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جمع صمیمی کارکنان ستادی این اداره کل حضور یافت و با آنان دیدار کرد.

کد مطلب: ۲۰۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالرضا فولادوند در جمع صمیمی کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش حضور یافت و ضمن احوالپرسی و تبریک سال نو و تسلیت شهادت بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در سخنانی کوتاه عنوان داشت: سال 1392 سالی به یاد ماندنی است چرا که در آن حماسه ی سیاسی مورد تاکید مقام عظمای ولایت در ابعاد مختلف شکل گرفت و دولت تدبیر و امید در این سال متولد شد و گفتمان اقتصاد مقاومتی نوید اقتصادی پویا و اثر گذار را خواهد داد.

وی تصریح کرد: هیمنه ی پوشالی دشمنان نظام جمهوری اسلامی که شعار مذاکره سر می دادند بر هم ریخت و بر همگان مسجل شد که ملت اسلامی ایران بر سر اصول خود مستحکم ایستاده است.

فولادوند افزود: با درایت رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی امسال به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شد که ضروری است در راستای عملیاتی کردن این گفتمان همه با هم با وحدت ، انسجام ، همدلی ،ایثار و مدیریت جهادی رویکردی عملگرا داشته باشیم .

وی تاکید کرد: همه ی ما وظیفه داریم منتخب مردم را در تحقق اهداف مورد نظر قوه ی مجریه که منطبق بر منویات مقام معظم رهبری است یاری کنیم کما اینکه در دولت های منتخب گذشته هم این رویکرد وجود داشته است.

فولادوند گفت: سال 1393 را در حالی آغاز کردیم که آموزش و پرورش مشکلات خاص خود را دارد و از بین 720 مشکلی که احصا شده است با بحث کیفیت بخشی و حرکت در این مدار با اولویت های چهارگانه ی ترسیمی وزارت متبوع انشاء الله به تدریج مشکلات حل شود.

فولادوند در پایان از زحمات همه ی همکارانی که در سال 1392 با تلاش خود باعث پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان شده اند قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار