کودکان قربانیان سوانح جاده ای زنجان

خبرگزاری پانا: مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: بیشترین قربانیان تصادفات رانندگی این استان در 11 ماهه سال جاری را گروه سنی زیر 10 سال تشکیل می دهند

کد مطلب: ۱۹۶۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، مهران ستاره در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: از مجموع 295 مرگ ناشی از تصادفات استان زنجان طی 11ماهه گذشته 34 نفر به کودکان اختصاص دارد که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 21 نفر گزارش شده بود و رشد 90/61درصدی دارد .

وی به رشد بالای فوت کودکان زیر 10سال در تصادفات رانندگی این استان اشاره و یادآورشد: آمار موجود در این بخش بیانگر اطلاع رسانی و ضرورت آگاهی بخشی به عموم مردم به ویژه خانواده ها حکایت دارد .

ستاره افزود:11 ماهه سالجاری متوفیات ناشی از تصادفات این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 72/1 درصد رشد نشان می دهد .

وی اظهار کرد: در این مدت 295 نفر بر اثر حوادث و سوانح ترافیکی در این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه پارسال 290نفر ثبت شده بود .

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: بر اساس جنسیت نیز 87 نفر از فوت شدگان حوادث و سوانح ترافیکی این استان در مدت زمان یاد شده را زنان و 208 نفر را مردان تشکیل می دهند .

وی یادآورشد: تعداد فوتی های زنان درتصادفات رانندگی این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 32/40 درصد رشد و متوفیات مردان در این مدت کاهش 77/8 درصدی دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار