سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان:

امدادرسانی نیروی هلال احمر زنجان به 23 حادثه دیده در هفته گذشته

زنجان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، صبح امروز در بین خبرنگاران عنوان کرد طی یک هفته گذشته، تیم های امداد و نجات هلال احمر استان زنجان برای 23 نفر از مجروحین متاثر از 9 حادثه غیر طبیعی امداد رسانی کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی نیروی هلال احمر زنجان به 23 حادثه دیده در هفته گذشته

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان صبح امروز در بین جمع خبرنگاران گفت: طی یک هفته گذشته، تیم های امداد و نجات هلال احمر استان زنجان برای 23 نفر از مجروحین متاثر از 9 حادثه غیر طبیعی امداد رسانی کردند.
علی طاهری در ادامه سخنانش افزود: از 20 دی ماه سال جاری تاکنون 9 مورد حادثه در سطح استان زنجان اتفاق افتاده و 23 نفر از هم شهری های عزیزمان، متاثر از این حوادث بودند.
وی اظهار کرد: از این تعداد حادثه در هفته اخیر، 8 مورد مربوط به حوادث جاده ای در راه های مواصلاتی استان و یک مورد بروز حادثه در یکی از کارگاه های صنعتی استان زنجان اتفاق افتاده بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را تعداد 15 نفر دانست و ادامه داد: یکی از مصدومین این حوادث، توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان منتقل شد.
طاهری همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه در این 9 حادثه، 2 نفر از هموطنان عزیز ما جان خود را از دست داده اند.
وی در پایان سخنانش در این گزارش افزود: در این مدت بیان شده یک هفته ای، 16 تیم عملیاتی با 40 نفر نیروی امدادگر و 18 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات از سوی جمعیت هلال احمر در پی بروز سوانح به این ماموریت ها اعزام شده اند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار