راه ارتباطی زنجان - طارم پس از 11 ساعت تلاش بی وقفه ، بازگشایی شد

خبرگزاری پانا: مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان ، گفت: راه ارتباطی زنجان - طارم پس از 11 ساعت تلاش بی وقفه عوامل راهداری ، بازگشایی شد

کد مطلب: ۱۸۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، مسعود خوشکام، در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این محور ارتباطی به خاطر وقوع کولاک بسته شده بود که با تلاش راهداران پس از چند ساعت تلاش مسیرگشایی شد ولی مجددا حوالی ساعت 20 این جاده ارتباطی بر اثر کولاک مسدود گردید .

وی با بیان اینکه راهداران با انجام عملیات تیغ زنی و برف روبی ، موفق شدند این مسیر ارتباطی بازگشایی کنند ، اظهار کرد: در زمان حاضر نیز تردد خودروها در محور ارتباطی زنجان - طارم با زنجیرچرخ و به کندی انجام می گیرد .

خوشکام، با یادآوریه اینکه محور ارتباطی ˈ تهم - چورزق ˈ همچنان مسدود است ، افزود: این محور ارتباطی از صبح روز شنبه به خاطر وقوع کولاک شدید بسته شده ولی عوامل راهداری با تمام توان و با استفاده از تجهیزات و امکانات دراختیار بری بازگشایی این مسیر تلاش می کنند .

وی تصریح کرد: هم اکنون آمد و شد وسایط نقلیه در محور دندی - تخت سلیمان و ˈ گردنه پاپایی ˈ در محور زنجان - بیجار به دلیل وقوع کولاک موضعی با زنجیرچرخ امکانپذیر است و در مابقی محورها نیز مشکلی برای تردد خودروها نیست .

به گزارش پانا رانندگان می توانند قبل از حرکت از وضعیت راه های ارتباطی استان با شماره تلفن 7272027- 0241 و گویای 141 تماس گرفته و یا به سایت اداره کل راه و شهرسازی این استان مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار