بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های توسعه ای راه آهن خراسان رضوی

خبرگزاری پانا: وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در ایستگاه راه آهن مشهد، حضور یافت و از طرح های عمرانی راه آهن خراسان رضوی بازدید كرد.

کد مطلب: ۱۷۶۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در ابتدا این بازدید، دكتر عباس آخوندی و هیأت همراه مورد استقبال مدیران اداره کل راه آهن خراسان قرار گرفته و در ادامه ضمن بازدید از بخش های مختلف، در جریان امور مربوط به خدمات رسانی به مسافرین قرار گرفت .

دكتر آخوندی همچنین از قسمت های مختلف راه آهن مشهد همچون بخش ابنیه سنگین راه آهن، انبار توشه، محوطه حمل ونقل و بخش بازرگانی بازدید کرد.

وی همچنین از سالن داخلی ایستگاه، سکو ها و خطوط در حال احداث در آن بازدید و در جریان اجرای مراحل مختلف خطوط جدید قرار گرفت.

محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان رضوی نیز ضمن توضیح مشکلات و وضع موجود ایستگاه، مشخصات و ویژگی های محل پیشنهادی ترمینال شماره 2 راه آهن مشهد را نیز برای مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تشریح کرد.

در این بازدید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، توسعه راه آهن مشهد و برقی کردن راه آهن تهران - مشهد را تحولی عظیم در اقتصاد و نوع نگرش مردم به سفر، سیاحت و گردشگری در استان دانست.

وی احداث راه آهن سرخس - زاهدان - چابهار را باعث اتصال کشورهای آسیای میانه به خلیج فارس از مسیری کوتاهتر خواند که خود یکی از طرح های مهم شرق کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار