هیئت رییسه کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران انتخاب شد

خبرگزاری پانا: در نخستین جلسه شورای مرکزی جدید کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران، رییس، نایب‌رییس و خزانه‌دار این صنف انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۷۰۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران در اولین نشست رسمی خود در روز چهارشنبه (۱۱ دی‌ ماه)، با اتفاق آرا شادمهر راستین را به ریاست شورای مرکزی برگزیدند. همچنین در نوبت دوم رأی‌گیری، با اتفاق آرا علی‌اکبر قاضی‌نظام به سمت نایب‌رئیس و خزانه‌دار انتخاب شد.

علی‌اکبر قاضی‌نظام، رضا مقصودی، جابر قاسمعلی، شادمهر راستین، سیدسعید رحمانی، محمدرضا گوهری و مهران کاشانی از اعضا اصلی شورای مرکزی، حسن مهدوی‌فر عضو علی‌البدل و فرید مصطفوی و سیامک تقی‌پور بازرسان اصلی کانون، در این جلسه حضور داشتند.

شورای مرکزی جدید کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران، در مجمع عمومی این صنف که سه‌شنبه سوم دی‌ماه برگزار شد، انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، در نخستین نشست رسمی شورای منتخب که در محل خانه سینما شماره ۲ برگزار شد، این شورا ضمن اعلام مراتب تشکر از تک تک اعضا فرهیخته و همراه کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران به واسطه‌ اعتماد و حضور کم‌نظیر و مؤثرشان، اعلام کرد در انجام وظیفه خطیر خود که توسط بالاترین و قدرتمندترین مرجع تصمیم‌گیری کانون، یعنی مجمع عمومی به آن‌ها واگذار شده، با توجه ویژه به حفظ شئونات متعالی و استقلال صنفی، بر تقویت مراتب حرفه‌ای اعضا و ارتقا جایگاه صنفی این کانون مؤثر و قدرتمند که زمینه‌ساز تقویت و اقتدار بیش از پیش سینمای عزتمند ایران خواهد شد، نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهند بست.

این شورا همچنین در پایان اولین نشست خود از مسئولان و پرسنل خانه سینما، برای مساعدت، همکاری و زمینه‌سازی در برگزاری باشکوه مجمع عمومی سپاسگزاری کرد.

قرار است نشست دوم شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران دو هفته آینده برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار