در حاشیه برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان انجام شد؛

امضای طومار استکبار ستیزی توسط دانش آموزان خطاب به سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد

خبرگزاری پانا: دانش آموزان با امضای طومار استکبار ستیزی از سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، خواستار اعلام برائت و نفرت از آمریکا شدند.

کد مطلب: ۱۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، دانش آموزان روز جمعه در حاشیه برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان، با امضای طومار استکبار ستیزی، از سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواستند تا ضمن اعلام برائت و نفرت از آمریکا عرصه را بر تمامیت خواهان متکبر تنگ نمایند.

در این طومار آمده است:

سران محترم کشورهای عضو جنبش عدم تعهد:
سلام علیکم
همانطور که مستحضرید اساس شکل گیری جنبش عدم تعهد بر مبنای عقیده ضد سلطه و ضد استعماری و مبارزه با دولت های استکباریست.

13 آبان هر سال یادآور مجاهدت جوانان و نوجوانان ایرانی در راه آرمانیست که نمودی از آن را تاریخ سال ها بعد در انقلاب بیدارکننده ملت ها به نظارت نشست و مگر آوای خون شهدای راه آزادی چیزی جز نفی هر آنچه بردگی و اسارت بود.

امروز نیز جنبش دانش آموزان ایران در سالگرد آغاز حرکت خویش قدم در راه نیک انجام مردانی نهاده است که هیبت مستکبران جهان را در هم شکسته اند و بر بام جهان ندای دلنشین آزادگی سر داده اند. و آمریکا نماد تمام تلخ کامی های جهان است و حقیقت آن است که جهان به تنگ آمده از امپریالیسم ، در قلب خویش نفرتی عمیق از نماد توحش مدرن دارد، جان های بیدار به این باور رسیده اند که روزگار سقوط آمریکا فرا رسیده است.

دانش آموزان ایرانی به تأسی از بیانات حکیمانه بزرگ بیدادگر عصر امام خامنه ای مبنی بر اعلام برائت جهانی از شیطان بزرگ با تشکیل (جنبش جهانی اعلام تنفر از امریکا ) سعی در ابلاغ پیام بیزاری مردم جهان از امریکا دارند و با دعوت از همگامان برای پیوستن به این حرکت در شرایط نوین و در عصر فروپاشی نظام تک قطبی حاکم خشم دیرین مردم را از خیانت ها و جنایات آ»ریکا در حق ملت های مختلف علی الخصوص مسلمانان و مردم غافل نگاه داشته شده شرق و غرب به نمایش می گذارند و به تماشای شکل گیری نظامی ن وین بر پایه اراده ملت ها بنشیند. خواسته ما از سران کشورهای عدم تعهد این است که در راستای اهداف نم، همگام با مردم خویش با اتحادی بر مبنای ارزش های الهی - انسانی، ضمن اعلام برائت و نفرت از آمریکا عرصه را بر تمامیت خواهان متکبر تنگ نمایند.


حال این آزمونی بزرگ برای شماست که نشان دهید تابع ملت های خود هستید و در راه هدف متعالی انسان ها که همان آزادمنشی است قدم بر می دارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار