پلیس و دستگاه قضایی دو بال برقراری امنیت در جامعه هستند

خبرگزاری پانا:رییس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گیلان، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را دو بال برقراری امنیت در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۵۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ˈسیف الله مسرورˈ با اشاره به برگزاری همایش روسا، فرماندهان کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: در هر برهه از زمان و حوادث اجتماعی، نیروی انتظامی پای ثابت برقراری امنیت جامعه است.

وی حضور دائمی پلیس بین مردم را موجب پیوستگی نیروی انتظامی با مردم دانست و ادامه داد: حضور دائمی پلیس بین مردم و پیوستگی مردم با پلیس، موجب ارتقاء امنیت اجتماعی، عدم بروز آسیب های اجتماعی و اعتماد مردم به پلیس شده است.

رییس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گیلان برقراری امنیت و احساس امنیت توسط ناجا را امری اجتناب ناپذیر دانست و اظهار داشت: احساس امنیت و اعتماد مردم به پلیس مهمتر از امنیت است و نباید از احساس امنیت و اعتماد مردم در جامعه غافل شویم.

مسرور با بیان اینکه مردم در راستای ایجاد امنیت و احساس امنیت نیروی انتظامی را امانت دار خود می دانند، بیان داشت: اعتماد مردم به خدمت گزاران خودشان امری بسیار مهم و ضروری در اجرای قانون است.

رییس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گیلان اعتماد مردم به پلیس را موجب یاری مردم و کاهش هزینه ها در انجام ماموریت ها ذکر و تصریح کرد: اعتماد مردم به پلیس و اقدام پخته و حساب شده موجبات توفیقات بیشتر پلیس در انجام ماموریت ها و اعتماد بیشتر مردم به دستگاه حاکمیتی خواهد شد.

وی ادامه داد: پذیرش مسئولیت و تکلیف، الزامات و محدودیتهایی دارد و باید سعی کنیم در انجام تکالیف بصیرت داشته باشیم .

مسرور با اشاره به اینکه آنهایی که از حق خود اطلاع ندارند حق بیشتری بر گردن ما دارند، گفت: باید سعی کنیم در اتاق خود با آنها دیدار کرده تا اگر حقی به گردن ما باشد، به آن عمل کنیم.

وی اضافه کرد: با تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ، باید امنیتی مطلوب تر از گذشته برای مردم ایجاد کنیم.

همایش روسا، فرماندهان کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان گیلان پنجشنبه گذشته در رشت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار