فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

تعامل بین دستگاه قضایی و پلیس، موجب رضایت مندی مردم شده است

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تعامل بین دستگاه قضایی و پلیس آذربایجان غربی، موجب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

کد مطلب: ۱۵۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار یحیی شرفی در نشست با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و جمعی از قضات که در ستاد انتظامی این استان برگزار شد افزود: دستگاه قضایی پشتوانه توانمندی است که پلیس با اتکاء به آن می تواند ماموریت های محوله خود را در برقراری نظم و امنیت به مرحله اجرا گذارد .

وی با اشاره به اینکه برآورده شدن خواسته ها و مطالبات مردمی در حیطه نظم و آرامش مهمترین اولویت کاری نیروی انتظامی است؛ خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاه قضایی و پلیس در آذربایجان غربی وجود دارد رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس بر اساس نظرسنجی های انجام شده در حد قابل قبولی محقق شده است .

وی به آسیب ها و تهدیدات اجتماعی که می تواند نظم و امنیت در استان را به مخاطره اندازد اشاره کرد و گفت: احصاء و شناسایی تهدیدات موجود می تواند هر دو سازمان را در تبیین و برنامه ریزی های آتی و در رسیدن به امنیت پایدار کم کند .

توکل حیدری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این دیدار پیرامون مسائل قضائی این استان به بحث و تبادل نظر پرداخت و از تعامل بسیار خوب مجموعه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با سیستم قضائی قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار