مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری مطرح‌کرد:

وقفه ۳ ماهه در ترخیص قطعات خریداری شده هواپیماها

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری گفت برنامه امسال ما سرخط آوردن ۲۵۰ فروند هواپیما بود، اما به دلیل برخی مشکلات از جمله وقفه سه ماهه در ترخیص قطعات خریداری شده، فقط بخشی از آن عملیاتی شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
وقفه ۳ ماهه در ترخیص قطعات خریداری شده هواپیماها

«محمد محمدی‌بخش» افزود: با وجود اینکه پول قطعات یاد شده پرداخت شده بود، اما مواجهه با مشکلات فنی سبب شد تا در عمل ترخیص آنها به تعویق بیفتد و سبب وقفه سه ماهه در کار شد.

وی خاطرنشان‌کرد: با این حال، شرکت‌های هواپیمایی، مجموعه‌های تعمیراتی و شرکت‌های دانش بنیان در تلاشند تا در نوروز امسال خدمات مناسبی به هموطنان ارائه شود. همچنانکه در تعطیلات ۲۷ رجب امسال و زیارت مخصوص آقا علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) و تعطیلات هفته گذشته منتج به ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خدمت‌رسانی کم‌نظیری را در فرودگاه‌های کشور شاهد بودیم.

محمدی‌بخش اضافه‌کرد: در این ایام شاهد جابه‌جا شدن رکوردهای پروازی در فرودگاه مشهد، تبریز، فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان و تهران به‌ویژه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) بودیم و پروازهای زیادی انجام ش.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: امسال کمتر شاهد کمبود بلیت در فرودگاه مشهد بودیم و با همین روند برای عید نوروز ۱۴۰۳ نیز برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار