مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

برقراری عدالت‌آموزشی برای دانش‌آموزان ایرانی و اتباع‌خارجی مهم است

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در یازدهمین شورای آموزش و پرورش این شهرستان، برقراری عدالت‌آموزشی برای دانش‌آموزان‌ایرانی و اتباع‌خارجی در سطح این شهرستان را مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برقراری عدالت‌آموزشی برای دانش‌آموزان ایرانی و اتباع‌خارجی مهم است

اکبر قنبری در جریان برگزاری یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در مدرسه خیّرساز حیدرپور بخش احمدآباد مستوفی برگزار شد با ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی منطقه احمدآباد مستوفی اظهار کرد: در این بخش ۱۱۹ کلاس درس و ۳۶۵۰ دانش‌آموز با تراکم دانش‌آموزی ۳۰ نفر مشغول تحصیل هستند و بیشترین تمرکز دانش‌آموزی در این بخش بر روی اتباع خارجی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت برقراری عدالت آموزشی جهت دانش‌آموزان ایرانی و اتباع‌خارجی در سطح بخش‌ها و شهرستان اسلامشهر و برخورداری از مدارس دوشیفت، کیفیت آموزشی و پرورشی در سطحی قابل قبول است.

قنبری خاطرنشان کرد: در بخش احمدآباد مستوفی بر اساس شرایط منطقه نمی‌توانیم هنرستان فنی‌وحرفه‌ای داشته باشیم و دانش‌آموزات باید جهت تحصیل به مناطق دیگر شهرستان اسلامشهر بروند و با توجه به موارد مذکور، تشکیل یک مجتمع آموزشی در منطقه ضرورتی مهم است.

احسان گرامی، کارشناس‌مسئول سنجش آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت امتحانات خرداد ۱۴۰۳ گفت: با توجه به اینکه در پایه دوازدهم حدود 50 درصد نمرات در کنکور سراسری تاثیر دارد در سال‌های بعد نیز نمرات پایه‌های دهم و یازدهم هم تأثیر قطعی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری امتحانات نهایی در پایه‌های دهم تا دوازدهم و تصحیح اوراق دانش‌آموزان به صورت آنلاین در سامانه وزارت آموزش و پرورش توسط دبیران سایر استان‌ها،حوزه‌های امتحانات‌نهایی می‌بایست مجهز به سیستم اسکنر، چاپگر،پرینتر و سایر ملزومات جدید باشند.

در این جلسه امام جمعه بخش احمدآباد مستوفی و فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن تأکیدبر جایگاه ارزشمند آموزش و پرورش و رسالت مهم تعلیم و تربیت در رابطه با حضور پرشور همگان در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲، توجه به آموزش و پرورش اتباع خارجی و پیگیری اردوگاه دانش آموزی مطالبی را بیان کردند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار