مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد:

نقش محوری مدیریت مدرسه در راستای ارتقای کیفیت‌بخشی برنامه‌های مدرسه

اسلامشهر(پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نقش محوری مدیریت مدرسه در راستای ارتقای کیفیت‌بخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مدرسه را مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نقش محوری مدیریت مدرسه در راستای ارتقای کیفیت‌بخشی برنامه‌های مدرسه

مریم باصری در جریان برگزاری جلسه شورای تحول اسلامشهر که در راستای کیفیت‌بخشی به عملکرد واحدهای آموزشی در سالن شورای آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: شیوه‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران مدارس به مناطق ارسال شده و در مناطق با تشکیل گروه‌های تخصصی، بازدید از کارکرد واحدهای آموزشی با توجه به شاخص‌های ارزیابی در حال اجرا است و مجموع تمام این موارد زمینه حضور مدیران در جشنواره مدیر بالنده است.

وی بیان کرد: نقش محوری مدیریت مدرسه در راستای ارتقای کیفیت‌بخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مدارس با همکاری دبیران و کادر اجرایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

باصری تصریح کرد: در کنار ارزیابی‌ها باید به اهداف منطبق با برنامه‌های استان و وزارت آموزش و پرورش هم توجه شود و برگزاری جشنواره مدیر بالنده در راستای برگزاری جشنواره «الف تا» در سال گذشته است.

در ادامه این جلسه، اکبر قنبری (مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر) نیز به ارائه عملکرد ارزیابی واحدهای آموزشی توسط گروه‌های تخصصی اداره آموزش و پرورش اسلامشهر در راستای کیفیت‌بخشی به عملکرد مدیران واحدهای آموزشی پرداخت.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار