مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

‌دبیرخانه گنجینه جانبازان ‌فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی دبیرخانه گنجینه جانبازان با هدف جمع‌آوری خاطرات و دلنوشته‌های جانبازان فرهنگی ۸ سال دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
‌دبیرخانه گنجینه جانبازان ‌فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

‌زهرا پناهی‌روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در ناحیه۲ ری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، این همایش را که همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، به یمن و برکت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) دانست و از مدیر کل و اداره امور شاهد و ایثارگران استان و همچنین آموزش و پرورش ناحیه۲ ری به سبب برگزاری این مراسم باشکوه قدردانی کرد.

وی گفت: در کل کشور با افتخار در خدمت ۱۲هزار و ۵۰۰ نفر از جانبازان فرهنگی شاغل و در شهرستان‌های استان تهران در خدمت ۱۰۸ نفر از این عزیزان هستیم که در حقیقت الگو و سرآمد همه ما به سبب حضور در جبهه‌های حق علیه باطلند.

پناهی روا ادامه داد: اکنون وظیفه خطیری بر دوش ما و به ویژه بر دوش این جانبازان و ایثارگران محترم که در حقیقت شهیدان زنده هستند، وجود دارد تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های جدید و جوان انتقال دهیم.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد تا با جمع آوری خاطرات و دست نوشته‌های جانبازان انتقال آن به نسل جوان امکان‌پذیر شود و تصریح کرد: از همه جانبازان و ایثارگران خواهشمندیم تا خاطرات و دست نوشته‌های خود را از مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس برای اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ارسال کنند تا این مفاهیم ارزشمند به صورت گنجینه‌هایی در آنجا حفظ شود و حتی با تولید محتوا و فیلم، انتقال آن به نسل نوجوان و جوان آسان‌تر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار