پیام محمد حمیدی مقدم به مهدی شامحمدی کارگردان «مجنون»

تهران (پانا) - محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در یادداشتی موفقیت «مجنون» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به مهدی شامحمدی کارگردان این فیلم تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۵۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام محمد حمیدی مقدم به مهدی شامحمدی کارگردان «مجنون»

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در این متن نوشته شده است: «هنرمند گرامی، جناب آقای مهدی شامحمدی، خوشحالم که اولین حضور شما در سینمای داستانی و در رقابت جشنواره فیلم فجر، با استقبال و موفقیت قرین شد. شما که از سینمای مستند آمده‌ای، تجربه، دانش، نگاه و سلیقه‌ات را به سینمای داستانی آوردی و نماینده‌ای شایسته از مستندسازان در این رویداد بودی.

نمی‌خواهم این دو ساحت را از هم مجزا بدانم، اما سینمای مستند، همواره جایگاهی خردمندانه و دور از زرق و برق‌های سینمای داستانی داشته و پرورش دهنده فیلمسازانی جسور و مبتکر بوده است. «مجنون» عطری به جشنواره امسال داد. تصویرت از شهدای گرانقدر، برادران زین‌الدین، دوست داشتنی و تاثیرگذار و کوششت برای ادای دین به قهرمانان وطن، ستایش برانگیز بود. اولین گام در سینمای داستانی را بلند و محکم برداشتی. امید که در ادامه این مسیر هم بدرخشی. محمد حمیدی مقدم.»

مهدی شامحمدی کارگردان مستندهای «هجده هزارپا»، «خانه ای برای تو»، «عملیات غیرممکن» و ... امسال با نخستین فیلم سینمایی اش «مجنون» در بخش نوعی نگاه و سودای سیمرغ حضور داشت. در اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن و بهترین فیلم به «مجنون» رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار