خروش گسترده مردم غیور شهرستان پردیس در راهپیمایی 22 بهمن

پردیس (پانا) - مردم غیور شهرستان پردیس در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضوری گسترده داشتند.

کد مطلب: ۱۴۵۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
خروش گسترده مردم غیور شهرستان پردیس در راهپیمایی 22 بهمن

مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان پردیس، همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و همگام با سراسر مردم غیور ایران‌زمین در صفوفی منسجم ضمن ابراز انزجار از استکبار جهانی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تجدید بیعت کردند.

مردم همیشه در صحنه شهرستان پردیس از تمام اقشار و پیر و جوان، زن ومرد، کودک و جوان در کنار مسئولان در این راهپیمایی سراسری با مشت‌هایی گره کرده و با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و حمایت خود از ولایت مطلقه فقیه و انقلاب را اعلام کردند.

همزمان با شهر پردیس، مردم شهرهای بومهن، سعیدآباد و خسروآباد جاجرود هم با حضور گسترده در مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی و بار دیگر وحدت و همدلی ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در مراسم جشن چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی در میدان امام رضا (ع) اظهار کرد: حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد نصرت الهی و گواه این بود که پیروزی ملّت ایران و این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است.

حسینی افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز همانند سال‌های گذشته استکبار جهانی و شیطان‌بزرگ و دولت.های غربی و رژیم جعلی اسرائیل را و تمام دشمنان کوردل و خبیث را به وحشت انداختند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حماسه دیگر از حضور گسترده مردم شهرستان پردیس از اقشار مختلف نشان دادند که همچنان پای نظام ،انقلاب و آرمانهای امام راحل و شهدا هستند.

خبرنگار: راضیه هادی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار