رئیس پلیس تهران:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت در امنیت کامل خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شد

سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران گفت: از چندین روز پیش از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، هماهنگی‌ها و اتخاذ تمهیدات برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در دستورکار پلیس قرار گرفت و ما اقداماتمان را در سه محور تعریف کردیم. اولویت و محور اول ما، تامین امنیت راهپیمایی بود که تمام پلیس‌های تخصصی و همچنین دیگر دستگاه‌ها و بخش‌های خارج از مجموعه پلیس در آن مشارکت داشتند، در نتیجه همین اقدامات انجام شده نیز خوشبختانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: محور دوم اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه راهپیمایی بود. در همین راستا نیز هماهنگی‌ها انجام و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی طی دو مرحله در ساعات پایانی شب گذشته و صبح امروز به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: محور سوم اقدامات پلیس نیز ارائه خدمات و مشاوره‌های انتظامی به مردم و راهپیمایان بود که در همین راستا نیز کارشناسان پلیس‌های تخصصی در این غرفه‌ها حاضر شده و به پرسش‌های شهروندان پاسخ داده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

محمدیان با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در کمال نظم و امنیت برگزار شد، گفت: خوشبختانه مردم نیز حضوری چشمگیر و پررنگ در راهپیمایی داشتند و بار دیگر نشان دادند که حامی و پشتیبان انقلاب و کشورمان هستند.

وی همچنین از همراهی مردم با ماموران نیز قدردانی کرد و گفت: همچنین لازم است از دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین دیگر نهادها نظیر بسیج و ... که در تامین نظم و امنیت با پلیس مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار