رییس پلیس پایتخت:

پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر برخوردی قاطع خواهد داشت

تهران (پانا) - رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه اگر خرده فروشی موادمخدر نباشد، معتاد متجاهر نیز نخواهد بود، از برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر برخوردی قاطع خواهد داشت

سردار عباسعلی محمدیان، در مراسم افتتاح طرح همیاران آرامش اجتماعی که پیش از ظهر امروز در مسجد جامع نارمک برگزار شد، گفت: نزدیک به یک سال است که با هدف ارتباط بیشتر با مردم و دریافت نیازمندی‌های پلیسی، توفیق داریم که هر هفته از یک مسجد در سطح محلات تهران بازدید کنیم. در این بازدیدها روسای پلیس‌های تخصصی و کارشناسان نیز با ما همراه هستند.

وی با بیان اینکه پلیس با مردم ملاقات کرده و نیازمندی‌های آنان را پرس و جو می‌کند، گفت: تلاش ما رفع این مشکلات و نیازمندی هاست و ان‌شاءالله در آینده نیز بیشتر به شکل حضوری در خدمت مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نتیجه حضور میدانی پلیس در مساجد و محلات باعث شده مشکلات محلات زودتر و بهتر رفع شود، گفت: یکی از مشکلات مطرح شده در مورد جمع‌آوری معتادان متجاهر بود. ما توانمندی جمع‌آوری معتادان متجاهر را داریم اما جای نگه‌داری نداشتیم که خوشبختانه ظرفیت برای نگهداری این افراد افزایش پیدا کرد و معتادان متجاهر، یا افرادی که مریضی های واگیردار و زخم باز دارند در فضای ایجاد شده نگه داری می‌شوند و امروز شاهد پاکسازی محلات از معتادان متجاهر هستیم. با خرده فروشان مواد مخدر نیز به طور قاطع برخورد می‌کنیم.

وی افزود: امروز در تهران شاهد هستیم که دیگر در خیابان ها مانند چند سال قبل معتاد متجاهر نداریم. اگر هم موردی بوده مردم به پلیس گزارش داده و بلافاصله نسبت به جمع آوری آنان اقدام شده است.

محمدیان با تاکید بر اینکه اگر خرده فروشان موادمخدر نباشند معتادان نیز نیستند، گفت: در همین راستا نیز با خرده فروشان نیز قاطعانه برخورد خواهیم کرد و اگر کسی گزارشی از این افراد داشت با ۱۱۰ تماس بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار