معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور:

قسمتی از مالیات های وارداتی پایه ای برای توسعه مکان های آموزشی و ورزشی است

مشهد (پانا)_ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت : مالیات‌های وارداتی پایه‌ای برای توسعه مکان‌های آموزشی است چرا که باعث شود ۶۴۸ پروژه های ورزشی نیمه تمام تا به امروز به اتمام برسد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
قسمتی از مالیات های وارداتی پایه ای برای توسعه مکان های آموزشی و ورزشی است

حمید رضا خان محمدی در آستانه افتتاح استخر مالک اشتر ناحیه یک گفت : سرانه فضای دانش‌آموزی در ابتدای انقلاب اسلامی به ازای هر دانش آموز ۱.۵ متر مربع بوده، و امروز با رشد ۴۰۰ درصدی جمعیت دانش آموزان روبه رو هستیم که سرانه فضای هر دانش آموز به ۵.۲۸ متر مربع افزایش یافته است.
وی ادامه داد :در حوضه ساخت فضا های آموزشی ،پرورشی و ورزشی به همت ۵۰ درصدی خیرین در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷۰۰ کلاس درس ایجاد شده است .

وی افزود :اگردر مدرسه ای تمام امکانات تربیتی فراهم باشد دانش آموزان می توانند در هر زمینه ای رشد کنند و این به معنای عمل به سند تحول است زیرا تربیت باید همه جانبه باشد و به کتاب درسی ختم نشود که مهم ترین ساحط، ساحط زیستی و بدنی است .

خان محمدی عنوان کرد : با همین تاکید ما امروز یک استخر را افتتاح خواهیم کرد چرا که وقتی در کنار مدرسه ای یک مکان ورزشی تاسیس شود افراد محله نیز می‌توانند بهره ببرند و مدرسه قلب آن محله می‌شود.
."

وی اظهار داشت : به غیر از چمن های مصنوعی و سالن های چند منظوره و حرفه ای که افتتاح شد در ۷ نقطه از کشور در حال فراهم کردن امکاناتی برای برگزاری مسابقات بین المللی در حوزه ورزش هستیم همچنین تا به امروز ۴۵ استخر در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و تاسیس ۱۵۹ استخر دیگر در دستور کار قرار داده شده است.
خان محمدی در پایان گفت : در خراسان رضوی ۸ استخر آماده بهره برداری است که در سال آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود و اینها تنها گوشه ای از برکت انقلاب اسلامی بود .


دانش آموز خبرنگار: مهلا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار