مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان:

دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر را به عنوان نیرویی تاثیرگذار در کنار خود ببیند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در حوزه درمان، اولویت اصلی عملکرد با علوم پزشکی و فوریت‌های پزشکی است، گفت با وجود اعزام آمبولانس هلال احمر به محل حوادث به‌عنوان نیرویی تاثیرگذار، انتظار همراهی بیشتر علوم پزشکی در پذیرش بیماران وجود دارد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر را به عنوان نیرویی تاثیرگذار در کنار خود ببیند

حکمت‌اله هاشمی با بیان اینکه محوری‌ترین فعالیت هلال احمر در بخش امداد و نجات است، گفت: برای تمامی کارمندان هلال احمر استان، دوره ‌توان‌افزایی کد ۲ برگزار شد که با برپایی 2 مانور برای تمامی پرسنل ابلاغیه داخلی صادر شد.

هاشمی با اشاره به اینکه هلال احمر در بحث درمان وظیفه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: با وجود آنکه در حوادث، آمبولانس اعزام می‌شود در حالی که وظیفه ما فقط آزادسازی مصدومان حوادث است اما انتظار داریم که دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر را در کنار خود به عنوان نیرویی اثرگذار ببینند.

وی ادامه داد: در ۱۱ماه گذشته ۱۸۸ نفر انتقال داده شده توسط آمبولانس هلال احمر صورت گرفته که متاسفانه بیمارستان‌ها بعضا بیماران ما را قبول نمی‌کنند که جهت رفع این مشکل صحبت‌هایی با علوم پزشکی شده که امید است به‌زودی به نتیجه برسد.

هاشمی افزود: یکی از اقدامات ارزشمند هلال احمر، اسکان اضطراری مسافران درراه‌مانده است که با توجه به اقلیم آب‌و‌هوایی استان به دفعات اجرا شده است.

هاشمی از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ۱۱ماه گذشته خبرداد و گفت: ۳هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲ونیم میلیارد تومان برای خانواده‌های نیازمند و هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در طرح ارمغان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار امسال در زمینه انتخاب و گزینش تیم واکنش سریع به صورت حرفه‌ای و علمی اقدام کردیم، گفت: از بین ۳۰ نفر توانستیم ۱۷ نفر را در اختیار بگیریم که این افراد به استخدام هلال احمر در خواهند آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار