مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

حضور دانش‌آموزان در تشکل‌ها زمینه‌ساز مدرسه قوی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 تهران در نشست با اولیا و دانش‌آموزان طرح دانش‌آموزی هیات علمی پایه نهمی‌های این منطقه، حضور دانش‌آموزان در تشکل‌ها را زمینه‌ساز قوی شدن و مدرسه قوی دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در تشکل‌ها زمینه‌ساز مدرسه قوی است

جلسه توجیهی اولیا و دانش‌آموزان پایه نهمی منتخب شده در طرح دانش‌آموزی هیات علمی با حضور منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و ایرج یعقوبی، معاون آموزش متوسطه منطقه در سالن اجتماعات امام رضا علیه السلام برگزار شد.

منصور هدایتی در این نشست گفت: تمام آرزوهای خوب ما برای کشور از مسیر مدرسه قابل دسترسی می‌شود؛ این مدرسه‌ها هستند که ایران را سربلندتر از همیشه خواهند کرد. اگر دانش‌آموزان خودشان را قوی کنند، حرف آنها زودتر به مقصد می‌رسد؛ آنچه که امروز جزء عادی زندگی ما است از گذشته‌های نه چندان دور آرزوی بسیاری از افراد بوده است.

هدایتی با تاکید بر اهمیت این هیئت علمی گفت: حضور دانش‌آموزان در این تشکل‌ها زمینه‌ساز قوی شدن است و اگر هرکدام از دانش‌آموزان عضو هیئت علمی دانش‌آموزی کار خود را به درستی انجام دهند، اتفاقات خوب زیادی برای مدرسه خواهد افتاد چرا که کل چیزی، بیش از اجزا است و مجموعه دانش‌آموزان عضو هیئت علمی دانش‌آموزی تاثیر بیشتری از تک تک همین افراد دارند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ اظهار کرد: طرح جدید هیئت علمی دانش‌آموزی باید با هم و همراه هم فعالیت کنند و مکمل کار یکدیگر باشند. اهتمام ما در آموزش و پرورش این است که تمام تلاش‌های خود را به کار بگیریم تا استعدادهای دانش‌آموزی شکوفا شود.

هدایتی به ویژگی‌های دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین پرداخت و خاطرنشان کرد: جمع‌گرایی، ولایت‌مداری، با اراده بودن، خودباوری، داشتن عزت نفس و... از ویژگی‌های ذکر شده برای دانش‌آموزان تربیت یافته بر اساس سند تحول بنیادین است و حتماً به کمک شما همه این هدف‌های خوب محقق خواهد شد.

در ادامه جلسه ایرج یعقوبی به تشریح دستورالعمل این طرح پرداخت و در پایان از لوگوی این طرح جدید رونمایی شد. همچنین این جلسه با تفکیک جنسیت در دو بازه زمانی برای دانش‌آموزن دختر و پسر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار