فرماندار سمنان:

تشکل های دانش آموزی در مدارس، نقش اثرگذاری دارند

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان با اشاره به اینکه تشکل های دانش آموزی در مدارس نقش اثرگذاری دارند، گفت: مدیریت خوب تشکل ها و ساختار طیفی دانش آموزان، مدرسه را هدایت می کند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی در مدارس، نقش اثرگذاری دارند

محمد بهرامی، در جلسه ای با تشکل های دانش آموزی به مناسبت هفته شوراها، در اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان، میزان اثرگذاری تشکل ها بر دانش آموزان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هدف تشکیلات، تقویت احساس خودباوری، اعتماد به‌نفس، تقویت هویت دینی، ملی و ... در دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به ارتقا سواد رسانه ای در بین دانش آموزان اظهار کرد: اگر ما درک، تشخیص و مدیریت انتقال پیام را در فضای مجازی نداشته باشیم، اطلاعات غلط را دریافت و آن را تحلیل نکرده منتقل می کنیم.

فرماندار سمنان، در ادامه راهیان نور را یکی از مهم ترین و اثرگذارترین اردوهای دانش آموزی بیان کرد و افزود: اولویت اول، اردوهای دانش آموزی است که در دستور کار ما قرار می گیرد.

بهرامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مشارکت، نماد و مظهر یک کشور است، گفت: دشمنان ما به دنبال آسیب زدن و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند و می خواهند انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ بی شکوه برگزار شود ولی مردم ایران با مشارکت بالا و آگاهی کامل مانع تحقق هدف دشمن می شوند.

وی با اشاره به مطلب فوق افزود: اگر مسیر طی شده از زمان انقلاب را با دقت ببینیم شاهد پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهیم شد.

دانش آموز خبرنگار: تینا صیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار