مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خبر داد:

عضویت رایگان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری به مناسبت دهه فجر

اراک (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از عضویت رایگان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
عضویت رایگان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری به مناسبت دهه فجر

احسان منصوری با اشاره با دهه فجر اظهار داشت: خانواده‌ها برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان فرزندان خود در کانون پرورش فکری می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به عضویت در مرکز فرهنگی هنری شهر خود اقدام کنند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور دارای بیش از ۱۰۳۳ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه‌های پستی است و شمار اعضای آن در سراسر کشور به حدود ۴۰۰ هزار عضو می‌رسد.

منصوری ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با ۴۹ مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار روستایی و پستی بیش از ۱۵ هزار عضو دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنامه‌های کمیته مرکزی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار