امام جمعه موقت باقرشهر و کهریزک در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تاکید کرد؛

تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس ضروری است

کهریزک (پانا) - امام جمعه موقت باقرشهر و کهریزک در خطبه‌های نماز جمعه دومین هفته بهمن ماه بر اهمیت بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و برای مردم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک، امام‌جمعه موقت باقرشهر و کهریزک و مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تهران در بیان فضیلت ماه رجب گفت: در این ماه از خداوند طلب بخشش و عبادت کنید. خداوند می‌فرماید «این ماه (ماه رجب) ماه من و رحمت آن هم برای من است،می‌خواهم در این ماه بندگانم را ببخشم.» خداوند در این ماه منتظر بهانه برای بخشش بندگانش است، در این ماه روزه بگیریم، عبادت کنیم و ذکر استغفار بگوییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین باقربیک بر اهمیت جایگاه ماه رجب تایید کرد و خاطرنشان کرد: هر کس ماه رجب را از دست بدهد ماه شعبان نیز از دست خواهد داد که در این صورت از فضائل ماه مبارک رمضان بهره مند نمی‌شود، و از هر سه ماه باید بهره‌های کافی بخصوص در جهت رشد معنوی برد.

او ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب بیان کرد: افرادی بودند چشم خوش کرده که این انقلاب چهل و پنجمین سالگرد را نمی‌بیند، این افراد الان کجا هستند. من از جوانان می‌خواهم تا به تاریخ سری بزنند و ببینند دشمنان از گذشته تا حال چه آسیب‌هایی به دین، فرهنگ و مردمان ما زدند و فرهنگ نادرست غرب را گسترش دادند و متاسفانه هنوز این فرهنگ در جامعه ما وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین باقربیک فرهنگ مبتذل غرب را مسبب بلایای فرهنگی دانست گفت : تمامی این گرفتاری‌ها و بلایا به خاطر همین فرهنگ‌های مبتذل غرب است و زنان و دختران مظلوم اولین قربانیان این فرهنگ هستند.

او پیروزی انقلاب را برگ زرینی در تاریخ دانست و اذعان کرد: اگر این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید سرنوشت امروز معلوم ما نبود و قطعا به راه نادرست کشیده می‌شد و ما را به سمت مجوس می‌کشاندند.

امام جمعه موقت باقرشهر و کهریزک ضمن ایراد خطبه‌های نماز جمعه از مسئولین درخواستی داشت و گفت: مسئولین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب را در طول سال در مدارس و به عموم مردم گوشزد و بیان کنند. در زمان طاغوت هیچ فردی در ادارات به راحتی نمی‌توانست نماز بخواند و هیچکس در مدرسه توانایی نماز خواندن در آن زمان را نداشتند ولی الان شاهد این جریان نیستیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ابوالفضل تقی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار