کارشناس مسئول نماز، قرآن و عترت منطقه ۳:

۱۰۰۰ دانش‌آموز برگزیده قرآنی مدارس منطقه ۳ به رقابت می‌پردازند

تهران (پانا) - بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز برگزیده قرآنی مدارس منطقه ۳ در مرحله منطقه‌ای به صورت حضوری و مجازی به رقابت می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰ دانش‌آموز برگزیده قرآنی مدارس منطقه ۳ به رقابت می‌پردازند

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز برگزیده قرآنی مدارس منطقه ۳ در مرحله منطقه‌ای در رشته‌های قرائت تحقیق، مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، اذان، مداحی، دعا خوانی، گفتمان مهدوی، تواشیح (هم سرایی) به صورت مجازی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کبری حاجی محمدی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه۳، با تاکید بر اهمیت این مسابقات به خصوص در نسل جوان و نوجوان، گفت: در مرحله آموزشگاهی این مسابقات بیش از دو هزار و پانصد دانش‌آموز در رشته‌های مختلف قرائت، حفظ، مفاهیم ، اذان و سایر رشته‌ها شرکت کردند که در نهایت حدود ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر بعداز پایش و داروی آثار به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند. این مسابقات همزمان با فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر در بهمن ماه برگزار و داوری‌های مرحله منطقه تا پایان بهمن ادامه خواهد شد.

حاجی محمدی افزود: رشته حفظ مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز، در دو روز متوالی ویژه دختران و پسران مقطع ابتدایی و متوسطه در محل مجموعه فرهنگی رازی به همت دارالقرآن الکریم بشارت منطقه برگزار و داوری شد، که از بین شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در رشته حفظ در هر مقطع تحصیلی یک نفر به مرحله بالاتر راه پیدا می کند.

وی ادامه داد: برگزیدگان نهایی در رشته های مختلف به مرحله استانی مسابقات راه پیدا می‌کنند و در فرصت مناسب و مقتضی از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار