معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع ملارد خبر داد:

پذیرش مقالات کمیسیون تحقیقات ملارد در همایش بین‌المللی تعاملات مدرسه و خانواده

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع ملارد از پذیرش مقالات کمیسیون تحقیقات ملارد در همایش بین‌المللی تعاملات مدرسه و خانواده خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش مقالات کمیسیون تحقیقات ملارد در همایش بین‌المللی تعاملات مدرسه و خانواده

روح‌اله کرمانی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان ملارد، ضمن تشریح این خبر عنوان کرد: مقالات کمیسیون تحقیقات شهرستان ملارد در همایش بین‌المللی تعاملات مدرسه و خانواده پذیرفته شد. کمیسیون تحقیقات شهرستان ملارد ۲ مقاله در این همایش ارسال کرد که هر دو مقاله به صورت سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفتند.

کرمانی در ادامه مطرح کرد: این همایش بین‌المللی به همت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و با حمایت مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مرکز آفرینش فرهنگی هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردیده است و در آن مقالات ایمان احمدی سرابی و پروانه صفدریان به صورت سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفته است.

این مقام مسئول در آخر افزود: مقالات پذیرفته شده اعضای کمیسیون تحقیقات شهرستان ملارد، علاوه بر چاپ در کتاب مجموعه مقالات پذیرفته شده در روز همایش که با حضور مقام عالی وزارت انجام شد رونمایی شد و درکنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام (lSC) نمایه خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار