فرماندار شهرستان ملارد در آیین نواختن چهل و پنجمین گلبانگ انقلاب اسلامی:

دهه فجر یادآور روزهای نور و معنویت و عدالت‌خواهی مردم ستم‌کشیده و مظلوم ایران است/فیلم

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در آیین نواختن چهل و پنجمین گلبانگ انقلاب اسلامی در آموزشگاه امیرکبیر، دهه فجر را یادآور روزهای نور و معنویت و عدالت‌خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر یادآور روزهای نور و معنویت و عدالت‌خواهی مردم ستم‌کشیده و مظلوم ایران است/فیلم

امین اسدی، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، در مراسم زنگ انقلاب و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آموزشگاه دخترانه امیرکبیر عنوان کرد: انقلاب اسلامی، هویت و نماد ایستادگی و نقش آفرینی ملتی است که در برابر رژیم منفور ایستاد و آن را سرنگون کرد و پایداری، ایثار و از خودگذشتگی را در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در ادامه بیان کرد: اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها و دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان داخلی و خارجی، هم‌چنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد.

همچنین سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در این مراسم با اشاره به این‌که امام خمینی (ره) از بطن جامعه و از جنس مردم، رهبری حرکتی عظیم را آغاز کرد که در جهان بی نظیر است، یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی در کشور رقم خورد تا از اعتقادات مذهبی و آزادی انسانی و اسلامی حفاظت شود و قطعا خون شهیدان، این انقلاب و اسلام را بیمه می‌کند.

تیموری‌راد در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی‌ با اراده پولادین و الهام گرفتن از نهضت عاشورا، برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند؛ امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که در برخی علوم سرآمد است و امید ملت‌های مظلوم و آزاده جهان شده است.

علی اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده سپاه شهرستان ملارد، دیگر سخنران این مراسم، آینده‌ای روشن با پیشرفت و توسعه پیش روی مردم و نظام اسلامی متصور کرد که تحقق آن، حفظ پشتوانه عظیم مردمی است و خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخابات یازدهم اسفند ماه، با حضور پرشور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بزنند. حضور در انتخابات استفاده از حق مسلمی است که به هر شهروند داده شده و اگر از این حق استفاده نکند حق تعیین سرنوشت خود را به دیگران واگذار کرده است.

خبرنگار: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار