مدیر آموزش و پرورش کلات:

رویکرد میدان1402 امیدآفرینی است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات در نشست 1402 گفت تبیین رویکرد میدان1402 امیدآفرینی است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد میدان1402 امیدآفرینی است

رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات گفت:در آستانه چهل و‌ پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این پیروزی را در شرایطی جشن می گیریم که ما در دنیا جایگاه متفاوتی نسبت به قبل از انقلاب اسلامی داریم، اما این جایگاه و اتفاقاتی که دنیا را متحیر کرده است کمتر در بین مردم و جامعه تبیین شده است.

وی در ادامه به برخی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در این 45 سال پرداخت و افزود: ما به عنوان یک ایرانی به خودمان می بالیم، مردم ایران مردمی بسیار باهوش و متدین هستند که این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هست.

پروانه در ادامه به تشریح میدان ۱۴ صفر۲ و‌ نقش دانش آموزان در آن پرداخت و تصریح کرد: دانش آموزان عزیز، رویکرد میدان ۱۴صفر۲ امید آفرینی است، اینکه گاهی در جامعه می بینید افرادی ناامیدند و نسبت به رفتن پای صندوق ها بی‌میلی نشان می دهند نشان از همین عدم تبیین موضوعات و دستاورهاست. پس از این فرصت بی نظیر که برای شما فراهم شده است به بهترین نحو در این خصوص استفاده کنید.

وی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف برنامه ۱۴صفر۲ است.

این مقام مسئول افزود: دعوت مردم به انتخابات از چند منظر حائز اهمیت هست، اولا یک تکلیف دینی است، چرا که اولین انتخاب به فرمان الهی و با تدبیر پیامبر گرامی اسلام در غدیر خم اتفاق افتاد.

وی افزود: انتخابات باعث ایجاد انسجام ملی و نزدیک شدن دل ها شده و اتحاد ایجاد می کند. انتخابات باعث یاس دشمن می شود. اگر میزان مشارکت مردم در انتخاباتی افزایش پیدا کند دیگر دشمن نمی تواند هر نقشه ای را طراحی کند. مشارکت کمتر در انتخابات موجب به ثمر نشستن نقشه های دشمن می‌شود.

پروانه گفت: یکی از موضوعاتی که مغفول مانده موضوع جهاد تبیین است. جهاد تبیین یعنی بیان واقعیت ها. شما دانش آموزان باید بتوانید تشکل های دانش آموزی درون مدرسه را فعال کنید،تشکل ها باید در عرصه ورود پیدا کنند. این فرصت طلایی که در اختیار دارید یک فرصتی برای ارتقا خودتان هم است. برای نشان دادن خود به جامعه، برای اینکه بگویید ما دانش آموزان اثرگذاریم، چرا که برای پیروزی این نظام و انقلاب در دوران انقلاب ۳۶ هزار شهید دانش آموز داشته ایم.

مدیر آموزش‌و‌پرورش در پایان خطاب به دانش آموزان توصیه کرد: برای ادامه مسیر برنامه ریزی درستی داشته باشید و با تولید محتوای درست و صحیح می‌توانید اثرگذار باشید تا ثابت کنید که کانون تحول مدرسه، دانش آموز و کلاس درس است.

دانش آموز خبرنگار: سحر حیدریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار