بازگشت آلودگی هوا از فردا به پایتخت

تهران (پانا) - مدیریت بحران استان تهران به گروه‌های حساس ساکن در مرکز و نیمه جنوبی استان تهران توصیه کرد ۹ و ۱۰ بهمن از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت آلودگی هوا از فردا به پایتخت

به گزارش‌ سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از فردا دوشنبه نهم تا پایان روز دهم بهمن به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان تهران به علت پایداری و سکون هوا، احتمال بازگشت و انباشت آلودگی هوا وجود دارد.

حامد یزدی‌مهر به کودکان، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه کرد دراین مدت از تردد شهری غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از دیگر افراد هم خواست در روز‌های ۹ و ۱۰ بهمن از ورزش و فعالیت بلندمدت درفضا‌های باز خودداری کنند.

حامد یزدی مهر در ادامه استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در کاهش میزان آلودگی هوا مهم دانست و افزود: شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند کمک بزرگی به پاک شدن هوا داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین برضرورت مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک تاکید و عنوان کرد: خودرو‌های سنگین و گازوئیل‌سوز و فرسوده به عنوان منابع متحرک، در انتشار آلایندگی کلان‌شهر‌ها نقش زیادی دارند که باید در این باره چاره اندیشی‌هایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار