به همت معاونت پرورشی و فرهنگی ‌شهرستان‌های تهران در اردوگاه استانی شهید‌محمد منتظری برگزار شد:

گردهمایی معاونان پرورشی مناطق ۲۱گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران/ فیلم

تهران (پانا) - گردهمایی معاونین پرورشی مناطق ۲۱گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با عنوان افق تربیت ۱۰، با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مشاور مدیرکل در راهبری تحول، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی، معاون تربیت‌بدنی اداره کل، روسای ادارات معاونت پرورشی اداره کل و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان‌های استان تهران در روز یکشنبه هشتم بهمن در سالن هم‌اندیشی اردوگاه استانی شهید‌محمد منتظری شهرستان‌ شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونان پرورشی مناطق ۲۱گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران/ فیلم

سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن عرض خیر مقدم به حضار به بیان گزارشی از روند فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی پرداخت و تشریح کرد: دهمین نشست معاونین پرورشی شهرستان‌های استان تهران، با حضور شما معاونین پرورشی در راستای ارتقای سطح توانمندی و ارائه گزارشات برگزار شده است؛ از مشارکت و حضور فعالانه معاونین کمال تشکر را دارم.

دهنوی به بیان گزارشاتی از فعالیت‌های انجام شده با مشارکت معاونین پرورشی و مدارس پرداخت و اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های انجام شده برگزاری اردوی‌های هفت‌سنگ با حضور ۵۰۰ دانش‌آموز در شهرستان شهریار، برنامه فراخوان جذب مربی امورتربیتی و مشاوره و مربی سبک زندگی در راستای تحقق کیفیت بخشی به حوزه پرورشی، انجام مراسمات اعتکاف در ۸۰ مسجد در سطح شهرستان‌های استان تهران با همکاری مسئولین منطقه، فرماندار، شهردار، ائمه جماعات می باشد.

وی اردوهای حوزه فرهنگی را پلی برای اتصال دانش‌آموزان مستعد و حائز رتبه‌های برتر به نهاد‌های انقلابی و فرهنگی خواند و افزود: دانش‌آموزانی که حائز رتبه‌های برگزیده فرهنگی هستند با شرکت در این اردوها به نهادهای فرهنگی معرفی شده و از توانایی‌های آنان استفاده خواهد شد، بنابراین این امر موجب شکوفایی ظرفیت‌های آنان نیز می‌شود. دهنوی در ادامه گفت : ۳۵۰۰ دانش‌آموز در سال‌جاری به اردوی مقدس راهیان‌ نور اعزام شدند و در ۱۷ بهمن‌ماه نیز شاهد اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان‌نور خواهیم بود.

این مقام مسئول ضمن تشکر از معاونین پرورشی و دانش‌آموزان و مدیران مدارس به کسب بیشترین تعداد نمایشگاه مدرسه انقلاب توسط شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری تعداد بالای نمایشگاه مدرسه انقلاب از دیگر افتخارات ما در استان بود که با یاری دانش‌آموزان و همکاران در مدارس محقق شد.

وی در خاتمه افزود: در اوایل اسفندماه نیز برای اولین‌بار میزبان برنامه کشوری هفته تربیتی و تربیت اسلامی هستیم که امید است با همکاری فعالانه شما و دانش‌آموزان بیش از پیش بدرخشیم.
سعید دهنوی در پایان، بر شناخت اصول مدیریتی امام علی‌(ع) که از نکات مهم نهج‌البلاغه است تاکید و تصریح کرد: در ۱۲ اصل مدیریتی که می توان از امام‌علی(ع) آموخت، می‌بایست به موارد مهمی از قبیل خداترس بودن، همدلی، مهربانی و تواضع در مدیریت، عدالت بر اساس حق، صبر و بردباری، پرهیز از تملق و ستایش بی‌جا توجه کنیم و با تلاش بسیار به رعایت اصول نائل آییم.

در ادامه بخش‌هایی از این گردهمایی را مشاهده خواهید کرد

خبرنگار راضیه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار