مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی بوشهر:

دانش‌آموزان در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب جهادگران عرصه تبیین هستند

بوشهر (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان بوشهر گفت دانش‌آموزان در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب جهادگران عرصه تبیین هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب جهادگران عرصه تبیین هستند

اختتامیه یازدهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و دیگر مسئولین تربیتی این مجموعه، همراه با اجرای سرود، روایتگری و نوازندگی برگزار شد.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: هم اکنون شاهد حضور مردمی در ایام الله دهه فجر هستیم و این بخاطر نظام تعلیم و تربیت است که توانسته اینطور مردم را آموزش دهد.

موحدی گفت: تعداد عمده کسانی که در راهپیمایی ها شرکت می کنند، دانش‌آموزان هستند. در حالی که این دانش آموزان بهمن ماه سال 1357 را درک نکرده‌اند و دلیل حضور این دانش‌آموزان نیز تاثیر فرهنگیان بوده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: این نظام آموزش و پرورش است که توانسته چنین سرمایه اجتماعی را برای انقلاب اسلامی تامین کند و این معلمان هستند که ایران سرمایه را تولید کرده‌اند.

حجت الاسلام مهاجر مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان بوشهر ضمن قدردانی از مدیرکل و معاون پرورشی استان اظهار کرد: این جلسه اختتامیه یازدهمین جشنوراه مدرسه انقلاب و همینطور افتتاحیه دوازدهمین جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب است که کار اصلی ما در بهمن ماه 1402 همین جشنواره دانش‌آموزی است.

مهاجر گفت: خوشبختانه سال گذشته شاخص های مدرسه انقلاب در شهرستان بوشهر ذیل شاخص های پنجگانه معاونت پرورشی تنظیم شد و همین مساله باعث بوشش حداکثری نمایشگاه های مدرسه انقلاب در سطح مدارس شهرستان بوشهر شد.

مهاجر تصریح کرد: در سال جاری نیز همین رویکرد در دیگر شهرستان ها اتخاذ خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان بوشهر گفت: در سال گذشته، گزارش فعالیت بیش از 60 نمایشگاه مدرسه انقلاب از شهرستان بوشهر بدست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموران استان رسید و مورد داوری قرار گرفت.

حجت الاسلام مهاجر افزود: سیر تربیتی مدرسه انقلاب با آزین بندی در مدارس شروع می شود و سپس به روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب های نوآورانه می پردازد که محور این روایت ها مساله جهاد تبیین است.

مهاجر گفت: امسال خاص تر از سال های گذشته است و دانش‌آموزان در نمایشگاه های مدرسه انقلاب جهادگران عرصه تبیین هستند.

دانش آموز خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار